Het begin van het einde! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa & Romy - WaarBenJij.nu Het begin van het einde! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melissa & Romy - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde!

Blijf op de hoogte en volg Melissa & Romy

27 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Daar gaan we dan.. Nog ongeveer 106 uren en 9 minuten te gaan en dan is het zover. De voorgaande schoolperiodes zijn afgerond (met SUCCES!), de verplichte voorlichtingen hebben we gekregen, de benodigde inentingen zijn voltooid, de malaria pillen zijn gekocht, het vliegticket is geprint, de smeermiddelen hebben we ingeslagen en een skype account is aangemaakt. Het “enige” wat nog moet gebeuren is het inpakken van onze koffer. Oké oké EN niet geheel onbelangrijk het “afscheid nemen”. Met nog 106 klokuren te gaan zal die koffer niet voor een dilemma zorgen. Maar dat afscheid nemen… dat wordt toch nog wel even een karweitje…..

Lieve familie, vrienden & vriendinnen, collega’s, studiegenoten en kennissen. Mochten jullie het leuk vinden om op de hoogte te blijven van onze expeditie. Schrijf je dan in voor onze mailinglijst en blijf op de hoogte wanneer er een nieuwe update is geplaatst. We zullen zoveel mogelijk kiekjes en belevenissen hier met jullie delen mocht de internet verbinding ons daarin supporten.

Over106 uren is het zover…. Vanaf dan verruilen wij ons koude kikkerlandje voor het zonnige Afrika. Vanaf dan vertrekken wij voor maar liefst tien weken naar het nog onbekende Zuid-Afrika. Vanaf dan bevinden we ons kilometers van jullie vandaan. Vanaf dan ontstaat er een geografische kloof tussen familie, vrienden, collega’s, studiegenoten en kennissen...

liefs Romy & Melissa

• 28 Januari 2013 - 09:19

Fleur:

Doei lieve kinders!!! Geniet van het super avontuur! Ik ga jullie missen!!

• 28 Januari 2013 - 09:29

Selma:

Hoi Melissa, wat een geweldige reis ga je maken! Super hoor. Ik heb me aangemeld voor de mail. Ik wil graag je verslagen lezen. Ik wens je samen met Romy een ontzettende leuke tijd daar in dat verre Afrika. En pas goed op jezelf X

• 28 Januari 2013 - 09:35

Tineke Van Der Steenhoven:

Lieve melissa en romy, ik wil graag op de hoogte blijven van jullie avondtuur, geniet ervan, en denk aan je zelf. Liefs oma

• 28 Januari 2013 - 14:02

Manon:

Lieve meiden, alvast een héle goede reis, en ik kijk uit
    naar jullie verhalen en foto's! Ik zal jullie goed in de gaten houden! ;p
    Liefs x Manon

• 29 Januari 2013 - 08:26

Brigitte Kasbergen:

Hoi Melis,
    Leuk dat we je kunnen volgen, gaan we zeker doen. Heel veel plezier en studeer ze!
    Liefs van je leukste buurvrouw

• 01 Februari 2013 - 18:18

Paul En Lida:

Hoi Romy,

Een hele fijne tijd toegewenst! Geniet ervan en we zullen jullie avonturen blijven volgen. Ben best wel beetje jaloers, haha

• 04 Februari 2013 - 19:47

Julia: